PDA

View Full Version : You with members of Marilyn Manson (past and present)



RevManz
06-20-2009, 10:00 AM
go crazy for this thread. :) throw in whatever cool pictures you've found!

(ps--emma, is this in the right section?)

EDITED by Emma: There's already a Manson pic thread but thought this one could be the You and Manson pic thread instead of deleting completely

Emma
06-20-2009, 10:05 AM
viewtopic.php?f=6&t=70 (http://www.ultimatemansonbible.co.uk/message_board/viewtopic.php?f=6&t=70)

Lauren beat you to it. I think I'll change your to you and Manson and keep Lauren's for general Manson images. Hope that's okay.

Rxcore
06-20-2009, 10:08 AM
I will remember that day for the rest of my life.

http://img.photobucket.com/albums/v281/SquiffyRx/mmrxmedi.jpg

S.D.
06-20-2009, 10:09 AM
I will remember that day for the rest of my life.

You'll be stained and scarred though, remember.

:)

RevManz
06-20-2009, 11:18 AM
thanks emma, for fixing the thread. :)

btw, that's an awesome photo, Rxcore!

sayyosin
06-20-2009, 07:54 PM
That's amazing, Oed! I think I would have been overwhelmed too.

Celiny-O
06-29-2009, 10:37 PM
Those who have met Manson or the band are incredibly lucky.
I haven't met him but a friend's dad got him to sign an old photo of me (ugh, and what a terrible photo it was) because he was Manson's limo driver when he was in Melbourne for the Rape Of The World tour.
He also grabbed me a bottle of Coke Zero that Manson and Evan were sharing, so I have their backwash in a half full bottle of coke...yummy.

javi9446
06-29-2009, 11:05 PM
I would give my left nut my left nut to meet Ginger. That guy is one of the biggest inspirations to me.

sp1nat
07-01-2009, 02:21 PM
11.12.2007 - Moscow, Art Exhibition

- with invitation card and digital camera (http://i079.radikal.ru/0907/dd/c2c19daa9b0c.jpg)
- signed invitation card (http://s51.radikal.ru/i132/0907/38/efaa4e91c57f.jpg)

13.12.2007 - Moscow, B1 Maximum club

- with Ginger (http://s58.radikal.ru/i161/0907/a8/75b6ef30e89d.jpg)
- signed by Ginger Rob's setlist (2 times =) ) (http://i077.radikal.ru/0907/94/328d5f93eaaf.jpg)

28.05.2009 - Moscow, Green Theatre

- with Wes Borland (http://s53.radikal.ru/i139/0907/5f/75bc3c254a39.jpg)

Maniac Master
07-02-2009, 05:07 AM
lucky you, sp1nat.^^

AlcoholicArtist
07-09-2009, 10:52 AM
I will remember that day for the rest of my life.


Me too I remember after he defaced my t-shirt I kept on giving him a thumbs up, I was almost shoving it in his face lol. He met his match with drunkenness, I'd been drinking all day.

I also remember that he had a big sex appeal, I've no idea why :S maybe it was his voice. You've gotta admit he has one god damn sexy voice!

Because I was wearing that Vivienne Westwood lips t-shirt, he said, "Vivienne Westwood!" and then started mumbling something that I couldn't understand but he said that she never paid him and he blamed her for a failed marriage lol!

Tinuviel
07-09-2009, 04:59 PM
I also remember that he had a big sex appeal, I've no idea why :S maybe it was his voice. You've gotta admit he has one god damn sexy voice!


Definitely! I have always found that he has a sexy voice! Funny, I just thought about his voice and it's captivating impression today! ;)

The Empirical Guy
07-10-2009, 05:15 AM
Sp1nat, lucky you meeting Ginger. lolz at the set list though: not even the roadies (or whoever types them up) can spell "Reflecting God" after all these years XD

AlcoholicArtist
07-10-2009, 05:22 AM
I also remember that he had a big sex appeal, I've no idea why :S maybe it was his voice. You've gotta admit he has one god damn sexy voice!


Definitely! I have always found that he has a sexy voice! Funny, I just thought about his voice and it's captivating impression today! ;)
Glad I'm not the only one then :D and it's so relaxing and calming as well.

RevManz
07-11-2009, 01:21 PM
I also remember that he had a big sex appeal, I've no idea why :S maybe it was his voice. You've gotta admit he has one god damn sexy voice!


Definitely! I have always found that he has a sexy voice! Funny, I just thought about his voice and it's captivating impression today! ;)
Glad I'm not the only one then :D and it's so relaxing and calming as well.

me as well....his voice is very sexy. :3

Freeston3r
07-12-2009, 02:01 PM
I will make it my mission to meet the band this era. :P

Sputnik
07-12-2009, 04:10 PM
^^Good Luck (I love your sig!!!)

Tinuviel
07-12-2009, 04:59 PM
Glad I'm not the only one then :D and it's so relaxing and calming as well.

Yeah, exactly! I guess I have to watch one of the interviews on youtube right now...just to hear him talk for a while! ;)

Mary
07-21-2009, 04:00 AM
^ I'm sure he won't mind.

YoureAlreadyHere
10-19-2014, 06:29 PM
I will remember that day for the rest of my life.

http://img.photobucket.com/albums/v281/SquiffyRx/mmrxmedi.jpg

I would be in heaven/nirvana. / ecstasy

ra_360
10-20-2014, 04:20 PM
The first image is of me with Sara Lee Lucas and John Tovar (Spooky Kids Manager) at a fundraiser for Daisy Berkowitz.

http://i.imgur.com/bZrGwQd.jpg

http://i.imgur.com/TDcKQSR.jpg

http://i.imgur.com/3sz8qnD.jpg

http://i.imgur.com/qcy8s3D.jpg

http://i.imgur.com/M4x5grs.jpg

http://i.imgur.com/eULhpkq.jpg